loading...
متن اهنگ های قدیمی
admin بازدید : 1082 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ نوازش از سعید پور سعید

 

ارزون نمی دم دل به کسی من
آسون نمی شم یارِ کسی من
تنهاترین عاشق شهرم
من به جز خودم با همه قهرم
یه عاشقم کن
یه عاشقم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن

عمری به تو من با گریه التماس کردم
هی التماس کردم، باز التماس کردم
با من نشدی که آرزوی التماس کردم
هی التماس کردم، باز التماس کردم
حالا نوبت توست، رسم دنیا اینه
فصل غربت توست، زندگی همینه
یه عاشقم کن
یه عاشقم کن
اگه دوستم داری تو خواهشم کن

 

 

دانلود از سایت آهنگ قدیمی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 1,166
  • بازدید سال : 8,450
  • بازدید کلی : 623,528